Tji fick jag - men lika glad för det är jag, men gladast är nog H&M...

Misstänker att det redan har framgått av mina tidigare inlägg, men om ni missat så tänkte jag bara förtydliga för er.... Har ju levt lite i ett förnekelsestadie vad det gäller min graviditet och storlek på (främst) byxor. Det har av någon anledning burit mig emot att behöva gå och köpa mammakläder för jag tycker ärligt talat inte att magen blivit "så" stor ännu... Så idag hade jag och Gustaf bestämt oss för att ta en tur till H&M på lunchen (för att prova iaf) och det var med minst sagt blandade känslor... Satt här på fm och klurade på ett inlägg med titeln "En sorgens dag" bara för att jag insåg att det var sista dagen jag hade på mig mina favvo-jeans (dock uppknäppta med dragkedjan dragen en tredjedel och tajt över allt annat visserligen, men ändå). Av olika anledningar så blev det inget inlägg innan lunchen och sedan bar det ju iväg. Nu så här i efterhand kan jag inte göra annat än att skratta åt mig själv - vad sjutton var jag så rädd för?! Hittade ett par jeans: http://shop.hm.com/se/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S som såg heeelt normala ut och som dessutom var stört-sköna!!! Köpte även ett par svarta "jobb-byxor" som också var förvånansvärt normala... Så där ser man - tji fick jag! ;o). Jeansen var ju till och med så bekväma att jag fick gå in på toaletten på jobbet och byta för i ärlighetens namn var ju inte favvo-jeansen så bekväma längre *hahaha*. Jaja, man lär så länge man lever! Men jag är inte sämre än att rätta mig om jag har fel - så jag tar tillbaka allt jag ondats över mammakläder här och nu, och det är faktiskt inte utan att man är lite sugen på att shoppa vidare...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0