Tadaa - trodde du jag glömt?!

Nej, då - jag har inte glömt... ;o)
Min mamma fyllde år för någon vecka sedan och jag tänkte hylla henne lite här på bloggen - planerat lite lagom sent sådär... Det är nämligen så att min kära moder inte är så bra med att ta och vänta på överraskningar. Därför är det inte (hur konstigt det än låter) lika roligt att gratulera henne här på "rätt" dag för då förväntar hon sig det *åjo, det gör du visst mamma*. Därför blir det en gratulation här idag istället, tyckte det var lite roligare... (Självklart grattade jag henne "live" på födelsedagen).

Så grattis i efterskott på 52-års dagen mamsen :o)
 
                


Kommentarer
Mamma

Tack så väldigt mycket.

Kram

2009-01-28 @ 09:35:04


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0