Sovmorgon - sicken lyx!!

Ja, det är verkligen inte något man är bortskämd med som gårdsägare må jag säga... Men idag var världens bästa Elin här och tog morgonbestyren i stallet så jag och Gustaf fick sovmorgon. Vi kom nog inte upp förrän 10.30 vilket är heeelt fantastiskt och förmodligen enda gången det hänt sedan vi flyttade hit :o). Tog en lång härlig frukost och sedan var det dags att gå ut och stalla - trodde jag!! Men då visade det sig att Elin hade mockat och fixat mina hästar så jag har en helt ledig dag!!! Tusen tack till Elin för denna roliga överraskning :o)! Har sagt det förr men det tåls att säga igen - är så himla tacksam för mina goa inackorderingar!! :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0