Lördag... förkyld... regnigt...

Tja, som ni förstår är det inte tidernas bästa lördag idag. Är sånt där tråkigt regn där det mest är irriterande och kunde lika gärna inte regnat... Jag är duktigt förkyld och sitter nu i soffan och försöker upparbeta energi att gå ut och rida. J ringde förut och frågade om jag ville ta en återbudstid till tränare NK imorgon och jag tackade ju ja till detta... Om det var så smart med tanke på förkylning återstår ju att se, men det var länge sedan jag red för henne och tänkte att det kunde vara lite kul... Så jag får ju gå ut och ta ett joggingpass med Ella iaf. Blir ju lite lustigt denna vecka med 3 träningar men å andra sidan så är ju det en engångsgrej och hon har ju fått vila mellan ;o). Tror ju definitivt inte att det går någon nöd på Miss Ella direkt. Hon kan behöva jobba lite extra - och jag med *s.

Idag släppte vi förresten ut katterna ur deras "sadelkammare-arrest" efter steriliseringen och ni kan ju tro att det var 2 överlyckliga små skitungar som skuttade runt som tokar hela förmiddagen... Hahaha... Söta!


Tjohoo!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0