Lite nervös inför morgondagen...

... Imorgon är det dags för vårt första ultraljud!! Är helt ärligt lite nervös - tänk om det inte är som det ska?? Man får ju hoppas att allt är som det ska men man vet ju aldrig... Samtidigt så ska det bli skönt att få bekräftat att man verkligen ÄR på smällen. Jag har ju inte riktigt köpt det testet vi gjorde, och även om vi var hos barnmorskan och gjorde massa blodprov etc så gjorde hon aldrig något graviditetstest... Vet att jag är barnslig nu men hela grejen är så stor och överväldigande att man (eller iaf jag) behöver alla bevis jag kan få för att får det bekräftat - är det knäppt?

Håll tummarna att allt går bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0