Inredningsbeslut!!

Då har jag äntligen bestämt mig för följande, jag ska måla om matsalen! Även om det sticker en liten kniv i hjärtat är det dags för de guld/gröna medaljongtapeterna att gå vidare till de sälla jaktmarkerna... Får ju ändå säga att dom har fullgjort sin plikt genom de dryga 50år som de prytt väggarna i rummet som numera är vår matsal... Det är en beundransvärd tid måste jag säga ;o). Men det är ju ändå så, att jag gillar ljusa rum som man kan ändra med lätta medel... Och dessa charmiga tapeter är tyvärr alldeles för mörka, plus att dom funkar inte med våra matsalsmöbler. Så tärningen är kastad och förändring står för dörren. Planen är att försöka måla i helgen, är grymt sugen på att börja få ordning hemma. Har varit så otroligt mycket fokus på stallet (inte för att jag klagar *s) men det hade varit väldigt, väldigt skönt att få klart köket och fixat matsalen...

Tjohoo, ska bli kul!! :o)



Kommentarer
Syrran

God kväll, Spännande och grattis! Det är kul när man får en sådan "uppenbarelse" - Så här vill jag göra! :) Ett litet inredningstips bara; Försök att göra klart ett rum i sänder, det kan spara mycket tid, möda och pengar. Kram!

2009-01-27 @ 20:29:32
Jennie

Jo, det är ju det med ett rum i taget. Men detta kommer gå så himla fort juh... ;o)

2009-01-28 @ 12:19:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0