En härlig dag...

Vilken härlig dag det har varit idag!! Kallt visserligen, men strålande sol hela dagen... Det är sådana här dagar som inger hopp om att våren faktiskt är på väg :o). Gick bort till ridhuset med Ella och hon var lovely! Monstret verkade vara på hugget men jag longerade henne innan jag satt upp så hon fick sprätta av sig och det var ett smart drag. Efter det var hon avspänd och positiv. Det stod lite cavalettisar på medellinjen och jag utnyttjade dom till att rida bågar mellan och jobba med sidorna, vilket funkade kanon! Man får ju passa på när någon annan burit fram grejer ;o). Är ju en hopptjej med 8 hästar som flyttat dit in hos J och det var hennes anställda tjej som red (en urgullig skäck som verkade vara rena hoppkanonen *s). Var en kanontrevlig tjej!! Kul :o). Var väldigt nöjd och glad när jag gick därifrån och Ella verkade minst lika nöjd hon... Är så himla kul att rida!!! hihihi....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0