Poletten som äntligen trillade ner...

Idag fick jag en glad överraskning när jag kom hem och skulle plocka in hästarna  - det visade sig att ängeln Elin hade mockat och fixat till alla hästarna!!!! :o) Tack, tack, tack!!! Av någon anledning blir dom överraskningarna ännu bättre på måndagar när man är sådär "tillbaka-till-jobbet-seg" ;o).,, Så jag tog in dom små liven och Ella fick gå i skritten i 40 min (dvs promenad med matte i ett snöre *s)... Hon har varit så himla duktig i helgen så det blev bra med promenad idag.

Annars är det bra, har känt bebisen i magen för första gången häromdagen! Det var fräckt - och läskigt - på en gång ;o). Det är ganska fascinerande när man inser att det bor en liten alien i ens mage, men det positiva med det är att jag har äntligen "FATTAT" att jag faktiskt är på smällen... Nu har jag ju både sett, hört och känt den lilla sparven så poletten har äntligen trillat ned :o). Vet inte om jag skrev det innan man vi ska ju kolla vad det är för "sort", men tyvärr kan man inte göra det förrän v27 så det är 10 veckor kvar tills vi får veta om bonna-teorin stämmer... Spännande, det blir ungefär samtidigt som Selene ska föla så jag får veta sort på båda pluttisarna samtidigt ;o) Oooiiii....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0