Till minne av Jonas

Återigen har en alldeles för ung människa kallats vidare till livet efter detta... Efter en tids kämpande med cancer har idag en nära vän till min syster och hennes sambo somnat in, endast 30 år. Det smärtar mig, det borde inte få fungera så... Han borde fått en chans han också! Mina tankar går till hans familj och vänner.... Jag saknar ord!

Det enda jag kan göra nu är att uppmana alla som läser här att lämna ett bidrag till Cancerfonden, kanske kan vårt bidrag hjälpa en annan familj från att mista sin livskamrat, sin son, sin bästa vän...

http://www.cancerfonden.se/templates/AidPageV4____1009.aspx

  


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0