Oooiii...

Nu blev jag skitnervös!! Plockade fram "Att bli med föl"-boken och insåg att nu är det inte alls länge kvar tills det är dags för Fillidutten att äntra våra liv- och hur sjutton ska jag fixa detta? Vad behöver jag börja förbereda redan nu? Måste komma igång med lite forskningsarbete känner jag... Åh, Selene kommer bli såååå lycklig över att få en egen liten bebis :o), kan verkligen se det framför mig! Sitter här och känner hur tårarna börjar fylla ögonen ;o)

Undra vad det blir för något?!  Jag har namn till sto-föl klart, men har inte riktigt kunnat bestämma mig om namn till hingstföl... Några förslag? Det ska börja på "F"? Är nästan synd att jag inte kan använda Fillidutten, men det är ju ingen liten ponny jag avlar fram utan förhoppningsvis en trevlig dressyrhäst - skulle låta rätt kul om man är på dressyrtävling och dom ropar ut " Kan Jennie Ljungqvist på Fillidutten hålla sig beredd"... *hahaha*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0