Lost in (cyber)space

Jag är helt talanglös vad det gäller cybervärlden. Att jag lyckades skapa mig denna bloggen och dessutom lärt mig lägga till bilder är ett under i sig, men vad jag inte fattar är hur man lägger upp filmer från ex youtube?!?!? Tydligen ska man lägga till sin blogg på youtube men det har jag inte fattat hur man gör för den blogg-portalen (eller vad man kallar det) jag har funns inte med som förval på youtube... *suck*. Får väl nöja mig med länkar istället men det är BORING!!!

Jaja, har ju försökt iaf....


Kommentarer
Sara

Du behöver inte lägga till bloggen, det enda du behöver göra är att kopiera den länken som står till höger om filmklippet där det står "embed" och sedan klistra in den i bloggen i html-läge. Html-läge får du när du klickar på knappen som det står "html" på i redigeringsläge. Glöm inte att lägga till några radbrytningar innan så slipper du skriva in det i "programmeringsläge" så att säga. Klicka sedan på uppdatera-knappen längst ned till vänster så blir det en liten ruta i blogginlägget där you-tube-klippet sedan syns.



Tadaaa!



några snabba tips från coachen. ;-)

2009-02-27 @ 15:45:20
URL: http://frogstomp.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0