Kul grej!

Läste på Saras blogg där hon gjort "en kul lek" vilket innebar att hon googlat sitt eget förnamn följt av "är". Kändes som en kul grej och jag var ju såklart tvungen att testa (allt för att slippa dyka in i världens jobbigaste exelark på jobbet) *s. 
I mitt fall sökte jag alltså på: "Jennie är" och de fem första träffarna blev följande:

1. Jennie är min älskade hustru
2. Jennie är inte magen
3. Jennie är här
4. Jennie är upprörd
5. Jennie är inte så noga med sömnen

Hmm... första träffen köper jag ;o). Tvåan känns lite flummig men fine - är ju på smällen så där kan man säkert få till något ändå. Trean - tja, var skulle jag annars vara *hahaha*. Fyran - inte just nu men var smågrilsk igår faktiskt, hade en skiiiitjobbig dag, på jobbet i synnerhet och allt möjligt i allmänhet. Femman - stämmer dessvärre oroväckande bra... Eller nja, jag är EGENTLIGEN noga med sömnen men jag hinner ju inte för allt annat som ska hinnas med! Hade gladeligen prioriterat sömnen mer om jag ska vara ärlig... Borde absolut göra det...


Kommentarer
Alexandra

så här blev det för mig:

Alexandra är någon annan

Alexandra är för söt

Alexandra är ett kvinnonamn

Alexandra är en ljusbärare

Alexandra är också en tönt

2009-02-25 @ 12:46:13
Jennie

Hihihi... gillar den sista ;o)

2009-02-25 @ 13:31:29
Anonym

2009-02-25 @ 14:53:04
Sara

Haha, "Alexandra är också en tönt" borde du nästan trycka på en tisha! :-D Så kan jag matcha med "Sara är 14 år". ;-)

2009-02-25 @ 19:50:36
URL: http://frogstomp.blogg.se/
alex

2009-02-26 @ 16:28:20
Alexandra

jag är hellre 14 än en tönt ler

2009-02-26 @ 16:29:21
Ann-Marie

Undra om skatteverket godtar det som anledning att byta namn bara för att det blev "Ann-Marie är en idiot" när man gjorde det här testet?

2009-02-26 @ 19:54:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0