Jennie - the problem solver??

Jobbet på skandinavium är i full gång och det är jättekul, Skitmycket att göra men det är bara roligt :o). Igår och idag var det de stora ankomstdagarna och det har varit fullt ös - men nu är alla dressyr och hoppehästar på plats så allt är frid och fröjd i katakomberna på skandinavium! :o) I år har jag fått jobba inne på kontoret och det har varit jättekul. Man får många intressanta frågor - idag tex kom en av dressyrryttarna och frågade om en tjänst, klockan var ca 19.00 - det lät ungefär så här:

Dressyrryttaren -"jag har ett nytt kür-program som jag inte har lärt mig ännu, så jag skulle behöva få tag på en sladd för att föra över information från datorn till min ipod så jag kan öva på det imorgon på träningen. Finns det någon möjlighet att du kan hjälpa mig?"

Jennie - "Oj! Kan inte lova något men ska försöka?! När är din träning imorgon?"

Dressyrryttaren (leende) - "jo, den är mellan 06.00-07.00 imorgon..."

Jennie - "Eh... jaha *garv*...Jag ska ringa runt lite och se om vi kan hitta någon..."

Men, det löste sig! Simsalabim kom jag  på(efter några försök med att ringa kompisar) att mediamarkt hade öppet till kl.20, fick iväg groomen med en transportbil som åkte och köpte en... ;o) Så - om det blir ett fantastiskt bra resultat för detta ekipage på küren tänker jag ta åt mig en liten del av äran... *hahaha*. Och blir dom placerade borde väl ändå plaketten tillfalla mig va ;o)???? Visst???? *hahaha* 


Kommentarer
Anonym

känns väl sådär seriöst att inte kunna programmet..

2009-02-18 @ 22:37:58
Jennie

Tja... Kanske... Jag är inte alltid en fena på att lära in mina program i tid heller ;o). Har hänt mer än en gång att man suttit och pluggat på väg till tävlingen hahaha. Det kanske är så på alla nivåer?! ;o)

2009-02-18 @ 22:45:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0