Härliga vintermorgon...

Snacka om ystra hästar!! Då det kommit ca 5 cm snö under natten var det 6 piggliner som ville ut fort, fort, fort i morse ;o). Självklart satte dom av i full kareta till min stora förskräckelse, tack och lov insåg dom att underlaget var fortfarande lurigt under den vita underbara snön och lugnade ner sig lite iaf... *puh*. Stod en stund och tittade på dom och bara njöt av dessa vackra, vackra djur... Melrose dansade fram i världens trav i uppförbacke som hette duga (detta trots att hon förtillfället är lite överbyggd) och jag bara njöt av min fina häst. Ska bli så himla roligt den dagen hon kan börja ridas :o). Blev tvungen att gå in och hämta kameran för att föreviga de små liven i deras glädjeyra. Såklart lugnade dom ner sig tills jag kom ut så det blev inga jättefräcka bilder men väl vinterbilder med snö för en gångs skull... Tyvärr var det lite dimmigt och disigt, tänk solen på detta...



Hihihi... vi busar... (Skit - matte såg oss)... 


...medans tjockisen äter... ;o)


Finaste Ella...


Bus-Fian... :o)



Kommentarer
Petra

Vad fina de ar, inte sa kul med sno, men det ser trots allt mysigt ut for hastarna.... Inte utan att man saknar dem lite ( fast inte snon forstas...)

2009-02-07 @ 22:54:06
Jennie

Hästarna skulle nog gärna haft snön kvar ett tag, men den har redan försvunnit. Vinter på västkusten du vet ;o)



Har ni det bra?

2009-02-07 @ 23:34:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0