Underbar kvällsritt

En sen Gustaf resulterade i en kvällsritt i paddocken. Får erkänna att jag var rätt grinig över att behöva gå ut och börja rida vid 9 på kvällen men väl ute snöade det lite lätt och att se snöflingorna i belysningens sken var riktigt mysigt... Ella var galet pigg, fräsch och hade ett härligt tryck i steget, hon kändes fin i handen och jag blev gladare och gladare allteftersom ;o). Hon är verkligen underbart rolig att rida min härliga häst! Det slog mig idag att hon faktiskt är större - hon kändes riktigt maffig att rida och det är häftigt att känna hur mycket kapacitet det finns i pållan... Blev så grymt inspirerad att jag bara var tvungen att ta på Melrose tränset när jag och Ella var klara ;o). Nu ska här kickas igång på alla fronter *hahaha*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0