Semifinal på gång!

Idag har jag och Albin varit och känt in atmosfären i Skandinavium inför kvällens Idol semi. TYVÄRR missade vi när idolerna repade på sina låtar men det gjorde faktiskt inte så mycket. Jag har alltid varit fascinerad av hur anläggningen kan förändras på det sätt som den gör inför alla olika evenemang :o). Albin i sin tur var otroligt fascinerad av alla ljus och lampor så vi hade en mysig stund tack vare K! Vi var även runt o katakomberna och tittade - vilket resulterade i att Albin charmade alla han mötte - inklusive Peter Jidhe och Idol-Erik ;o). TYVÄRR (igen) hade jag inte kameran tillgänglig när vi tjingsade på Erik, hade varit såååå kul med en bild på Erik och Albin. Såg även Tove men inte Calle :o(... Jaja Får glädjas åt att Calle ska göra "Walking in Memphis" idag istället!
 


Kommentarer
karin

men det är ju jag =) haha!

2009-12-07 @ 22:41:51
URL: http://onceortwice.blogg.se/
Jennie

Japp, där var du :o). Hoppas det var okey att du var med på bild?!

2009-12-07 @ 22:54:58


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0