Idolreferat

Näst sista referatet. Känns lite trist på ett sätt för snart är det över :o(. Dessvärre känns det på förhand att det är Calle som ryker idag, men man kan ju hoppas att de som gör bäst ifrån sig blir kvar. Är ju en enormt stark trio som är kvar... Tror som alltid att det är bättre vara 2:a el 3:a i Idol. Den som vinner får ju sjjunga in en redan förvald repertoar och inte något som är anpassad deras stil och röst... Jaja, här kommer dagens åsiker från yours truly:

Calle 1: Äntligen kom den - låten som gjorde att jag fastnade för Calle på sin audition - och som han gör den!! Grymt!! Tycker han är som gjord för denna låten...
Erik 1: Nervös inledning men sedan säkert och bra - som förväntat, hade vhoppats på liiiite bättre överraskning....
Tove 1: Sådär tycker jag faktiskt. Jag förstår att hon inte gillade låten, är ju inte alls Tove...
Vinnare första ronden: Calle

Calle 2: Kanon låtval som utmaning! Tycker han är kanonbra! Snacka om utveckling!!!
Erik 2: Det här gjorde han verkligen helt sagolikt!!!
Tove 2: Cool tappning när hon gör låten till sin egen, rätt bra men hon kan ju så mycket bättre.
Vinnare andra ronden: Erik

Dom är verkligen heeelt fenomenala alla 3 och det går inte säga att någon är en "förlorare"! Är sjukt hög nivå på alla 3. MEN - Baserat på dagens framträdande borde Calle och Erik vara i finalen, tycker jag...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0