Idolfinal imorgon!

TYVÄRR kommer jag inte rapportera min sedvanliga amatöranalys av tävlingen då vi ska till Stockholm i helgen - under förutsättning att jag blir frisk tills imorgon. Ett tag var vi inne på att gå på finalen i Globen "när vi ändå var på plats" men vi kom fram till att det var inte så snällt mot Albin så vi hoppar det. Får bli Idolfinal på hotellet med room service istället vilket inte är helt fel det heller ;o).

Något som vi kommer få se imorgon är denna låten från Calle, personligen tycker jag det är en av hans bästa. Tyvärr är det väl rätt dött lopp med Erik som konkurrent om man får tro alla omröstningar och undersökningar på nätet men det känns helt okey för mig - den som kommer tvåa tycks ju alltid få den bättre karriären ändå PLUS att dom får ju göra en riktad skiva utifrån sin egen stil och inte den "förprogrammerade" idolmallen... Oavsett hur det går tror jag det blir en fantastiskt bra final - båda killarna är toppen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0