Bästaste Ellan

Ella har känts ljuvlig!!! Hade ett underbart pass i lördags och när jag satt och njöt som mest blev Ella skrämd av en bil med något fladdrande konstigt som körde förbi på vägen bakom henne ( i farliga hörnet såklart) när vi galopperade - hon fick fullständigt bryt och satte av som värsta Ferdinand när han satte sig på "humlan"! Hela långsidan var det rodeo men till slut fick jag lugnat henne och vi kunde fortsätta passet... Är grymt nöjd att jag lyckades sitta kvar på Bronco-hästen! Med den extra spänningen var hon verkligen en miljon och jag red med ett leende från öra till öra resten av passet, blev faktiskt sugen på att tävla för första gången på väldigt, väldigt länge :o)

My darling horzie!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0