Rida är kul!

Jag mår äntligen bättre!! Så mycket bättre att jag lurade ut mamma att hjälpa mig med Albin så jag kunde ta ett pass med lat-Ella i paddocken. Inte nog med att hon var lat idag - nu när vi börjar komma igång lite mer har Ella insett att det är ju jobbigt och la till med sina tricks som hon körde för länge sedan, vem vet... det kanske funkar nu?! ;o) Man kan ju inte annat än att skratta åt hennes försök, måste säga att jag är ändå imponerad att hon själv kommer ihåg vad hon körde med för såpass länge sedan... Hon dammade bl a av sin gamla favorit "börja galoppera i hörnen i högervarv", den trodde jag faktiskt vi hade begravt men icke! Hon blev iaf helt okej efter en stund och när jag kände mig hyfsat nöjd med henne inföll ungefär samtidigt när jag kände att jag inte orkade mer, bra tajmat va?! ;o)

Här kommer en filmsnutt för att förgylla er tillvaro, "snodde" filmen från Saras blogg för den var bara sååååå underbart jättekul!!! Sätt på ljudet och få er ett gott skratt...
http://www.youtube.com/watch?v=bqo9IVqAnWk

Kan tyvärr inte lägga in filmen direkt för det är något knas med mitt html läge här på bloggen så ni får hålla tillgodo med en länk...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0