Livet på landet - extended version...

... dvs med bäbis ;o)

Nu när Gustaf ska börja jobba kommer jag inte få hjälp på veckorna på samma sätt som när vi har varit hemma bägge två, därför testade jag att "stalla" på det sätt jag planerar göra från nästa vecka = babybjörn-varianten! Det gick över förväntan! Enda som inte riktigt funkar är att packa hö, men det kan man ju göra närsom så det känns inte som något större problem. Albin funkade kalas och sov i princip hela tiden och när han inte sov låg han och jollrade förnöjt... Bästa pojken!


Konstigt nog var det en enorm frihet med baby-björnen...



Katterna ska ju ha sitt dagliga kel också ;o)


Det vi inte får av matte ger vi varandra...



Kommentarer
Syrran

Kan man ha ett bredare leende än så?? ;0)



Puss & kram!

2009-08-29 @ 19:50:50
Jennie

Njae, inte jag iaf ;o)

2009-08-30 @ 00:05:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0