Ella är officiellt igångsprattlad :o)

Äntligen har jag känt mig tillräckligt igång själv för att starta igång Ella. Tog en liten promenad och longering igår och vi båda tyckte det var jättekul att få göra något. Ella var ett sant A-barn och lydde minsta kommando som kom från matte :o). Känns väldigt kul att ha börjat och nu räknar jag med ca 3 veckor igångsättning med tömkörning, longering, promenader och löshoppning. Därefter hoppas, hoppas, hoppas jag att yours truly är redo att klättra upp på hästryggen igen :o). Ni anar inte hur mycket jag längtar efter den dagen... Ska bli jättekul att få börja lägga upp träningen igen, planera och kunna köra på som vanligt... *tjohoo*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0