Ännu en uppsittning :o)

Var ju bara tvungen att sitta upp på Ella igen! Red ett kortare pass och provade alla gångarter och det var så jädra kul!!! Hon känns förvånansvärt fin med tanke på att hon inte blivit vettigt riden på ca 3 månade, är mjuk och följsam i sidorna - det "enda" är att hon gärna trycker ut div bogar åt alla håll och kanter men det är å andra sidan föga förvånande ;o)... Det kändes inget konstigt i kroppen under el efter ridningen och idag känner jag inte heller något - då måste det väl vara ok att köra igång, iaf lite lagom??

Som av en händelse fick jag sms av min tränare igår kväll och ón frågade hur jag ville göra i höst... Lite tajmat ;o). Planen är iaf att börja träna igen i oktober så nu känns det skitroligt att jag har en plan och snart borde vara igång!!!!

Trallalalala....


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0