Snyggt va?!

Jag är helt hopplös på helgmornarna här hemma på gården ;o) Brukar mocka direkt efter utsläpp, medans Gustaf fixar frukost. Dessvärre brukar katterna vara som mysigast vid den här tiden på dagen så det här är en väldigt typsik bild av yours truly en lördag el söndagsmorgon:

Iförd pyjamasbyxor och fleecetröja har jag en mysstund med katterna (under pågående mockning - syns va *s).

Förstår inte varför det är så kul att gossa med matte när hon försöker vara lite snabb och efftektiv ?! Dom tycker för övrigt att det är väldigt roligt i Selenes box nu när hon har fått halm, och jag får ju erkänna att det är även lite mysigare för mig att gosa ner mig i ;o)...

Av någon anledning måste jag alltid tvätta pyjamasbyxor på helgerna... märkligt va?! ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0