Snart matte, snart...?

Jag är heeeeeelt slut! Återkommer med rapport från föräldraträffen imorgon. Däremot vill jag bara skriva några ord om tappra Selene! Återigen har hennes tillstånd trappats upp - hon har vandrat runt i boxen idag, hon har fyllt ÄNNU mer i juvren, är lös och sladdrig runt svansroten, väldigt "omtålig" över magen, har nu vitare vätska i juvren... Hon har varit grymt kelsjuk idag vilket har varit mysigt då hon har varit lite kinkig de senaste dagarna :o). 

När vi kom tillbaka från långpromenad med Ella hade Selene "något" på ena juvret, vet inte om det kan räknas som "vaxpropp" men hur sjutton ser en "vaxpropp" egentligen ut?! Man väntar och väntar på att de ska komma, men när jag tänker efter är  jag inte ens säker på hur det faktisk ska ser ut?! Jaja, vi kommer en dag närmre målet hela tiden iaf - alltid något ;o)

       
        Vad tror ni, är det dags för henne att föla snart? Funderar på att dra igång en bettinglista ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0