Selene & snart Fillidutt-status?!

Av någon anledning så får jag massa frågor ang om Selene hela tiden *hahaha*, vad kan det bero på?! ;o) För er gulliga och omtänksamma människor kan jag meddela att hon är fortfarande i ett läge där juvret har börjat att "trilla ner" och har en liten bit kvar, och det har fortfarande inte kommit någon mjölk. Fillidutten har börjat att skifta position i magen genom att den drar sig mer "bakåt/uppåt" och fyller ur flanken, men har fortfarande en liten bit kvar innan den är i slutläget. Skulle tippa på att det är 1-2 veckor kvar?!


Lovar att hålla er uppdaterade via bloggen - står det inte här så vet jag inte om det ännu ;o). Vill ju inte att ni ska behöva missa "the grand finale" när ni så troget kämpat er igenom hela 11 månaders lull lull i väntan på min lilla Fillidutt :o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0