Now we're talking ;o)

Det ska sägas att trots mitt ständiga dåliga samvete för att Selene har det jobbigt nu och det är "mitt" fel som tog beslutet att betäcka henne ;o) så kommer tillståndet med vissa priviligier... Idag fick hon exempelvis gå på gräsmattan och äta "fin-gräs" (ett ställe där Gustaf normalt sett inte uppskattar att vi har hästarna, men med Selene idag var det inga som helst problem *s)...



En av orsakerna till detta KAN ju vara att både jag och Gustaf blev själaglada av dagens upptäckt när jag kollade juvren på henne - VAXPROPPAR!!!!! Rikitga :o) Tjooo, nu ska det enligt "reglerna" komma föl inom 12-48 timmar *trallallalala*. Och med tanke på att jag är så lätt att göra glad gick jag fullständigt igång på detta och är nu fullständigt övertygad om att Fillidutten äntrar arenan inom kort... :o)


Vid intag


Kvällsfodring


Kommentarer
lizan

Spännande spännande spännande!

2009-05-01 @ 00:00:17
URL: http://lazertomte.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0