Mina raringar

Ja, att mina hästar betyder allt för mig är väl knappast någon nyhet för någon?! Idag har jag bara myst och gosat med dom, Ella var inte ett smack intresserad av att röra på sig överhuvudtagen, hon var däremot VÄLDIGT tydlig med "ATT HON VILLE IN" när jag var var ute och tjingsade lite på dom i hagen ;o) söta lilla primadonnan... Melrose fick vara ute med matte och beta, och det var riktigt spännande om du frågar henne, är ju skönt att dom är så lätta att underhålla ibland ;o). Selene har mest velat vara ifred sedan hon kom in, hon har nog haft det lite jobbigt i värmen och verkade väldigt, väldigt nöjd sin svala box. Däremot har hon inte rört sin mat sedan hon kom in... vill minnas att jag läst något om att dom kan göra det så innan fölning (och jag hoppas ju på att det är inatt det gäller).

Här kommer ett par bilder den varmaste dagen hittills, notera nu de färgglada fly veilsen ;o)


                                    Esmeralda och Melrose


                Selene med mulen från backen för en gångs skull ;o)


                   Liten börjar bli stor....


Kommentarer
stina

Hej!

vilka fina bilder på dina fina hästar! Hoppas att hon fölar snart :)

Kram Stina

2009-04-29 @ 22:59:52
Jennie

Tack Stina!!!



Trivs du i Kungälv? Du får komma och hälsa på snart :o)



Kram

2009-04-30 @ 10:23:21
Stina

Trivs bra. om än en massa lådor att packa upp! Kommer gärna ut o hälsar på en en dag!

Kram

2009-04-30 @ 12:24:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0