Migrän - djävulens påfund?

Ja, för så måste det väl vara? Igår var jag hemma från jobbet pga migrän, sov fram till kvart i ett och var inte särkskilt pigg efter det ändå och som grädde på mostet sjuuuuk huvudvärk resten av dagen... Tro på sjutton om jag inte åkte på det idag igen?! Till saken hör att jag har migrän kanske 4-6 ggr/år så jag ska väl egentligen inte klaga,  har dessutom bra tabletter som brukar häva det. Problemet är att man får ju inte äta migräntabletter när man är gravid *suck* och utan tabletterna är jag kokt! Och 2 dagar i rad - hallå?!

Flimret för ögonenen började när jag tog in hästarna idag, var ju bara att gå raka vägen in och bädda ner sig i det svartaste, tystaste rummet jag kunde uppbringa! Tack och lov hade T mina hästar idag så jag var iaf "stall-ledig". Somnade väl vid halv 6 tiden och vaknade för en stund sedan (22) med huvudvärk som gud glömde.... *synd om mig*! Hoppas bara jag får sova inatt nu!

På Filliduttfronten intet nytt.... :o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0