Jag vill HEM!

Sitter här på jobbet och harvar, av någon anledning ramlar allting in på mig nu och jag hade verkligen kunnat jobba över hur mycket som helst.... Men hur sjutton ska man hinna det?! Och inte ens idag blir det övertid trots den sena timmen för med tanke på att hovslagaren var ute imorse och jag kom sent idag pga det, sitter jag här på för att få ihop mina ordinarie timmar *suck*. Och nu är jag så trött i huvudet att jag var tvungen att ta en liten blogg-paus... Förmodligen kommer detta vara ett av dom mer snurriga inlägg jag gjort men det får ni stå ut med - vill gnälla lite ;o).

Hoppas på att det inte ska vara becksvart när jag kommer hem för behöver ta Ella på en längre promenad idag om jag ska kolla henne imorgon, och har verkligen ingen lust alls att gå i beckmörker. Sedan är all mockning och foderpackning kvar efter det... KUL! Fast i ärlighetens namn så hade jag ju faktiskt kunnat mocka åtminstone NÅGON box imorse när väntade på hovis så lite får man ju skylla sig själv. Men tydligen var det viktigare att gosa med  hästar och katter istället *hahaha* man är ju bara för fjortis ibland alltså...

Nej, nu får jag väl göra ett sista ryck här så jag slipper stalla halva natten, vill ju trots allt komma härifrån - NU helst!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0