I'm back!

Ber om ursäkt för mitt fullständiga bryt igår - hade helt enkelt en dålig dag... Tack Lisa för att du försökte peppa! Jag vet ju att det är lika olika utseendemässigt som det finns hästar, men igår var jag bara för klen helt enkelt... Kände mig lite lätt ur slag kan man säga. Men nu är det bättre! Har peppat upp mig redigt och bestämt att imorgon bitti är det yours truly som har fått sin lilla fölbebis -  ska bara ta mig ett litet snack med Selene om det också ... *hahaha*

Imorse var ljuvren liiiite större och det börjar skifta i färg och konsistens på vätskan. Hon har inte haft några förvärkar vad vi har sett (och jag vaknade typ 4-5 ggr efter att Gustaf gick och la sig vid 1). Gustaf är en riktig pärla i det här med fölvakt, han sätter på sina "band of brothers" filmer och kör ett par timmar varje natt - allt medans han har monitorn på Selene inom synhåll ;o). Kan ärligt säga att detta hade inte funkat utan Världens Bästa Gustaf! Love you!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0