Hemska tanke!!!!

Näe, nu har jag googlat runt om juverstorlekar, tecken och annat och vi tycks ha lååångt kvar med Selene :o(. Även om jag tycker att hon har börjat växa i juvret så är dom som 2 flugskitar i konkurrensen och efter vad jag har sett och jämfört med kommer det att sin lilla tid det här... Aaaargh!!! Jag HATAR att inte veta!!! Dessutom börjar jag bli duktigt sliten nu, jag behöver min sömn! Att kombinera fölvak, med heltidsjobb, 3 hästar, graviditet och renovering är INGET jag rekommenderar! Hur sjutton ska jag orka det här om det drar ut på det ytterligare en vecka eller 2??? Känner bara för att gråta just nu... *suck*



Kommentarer
Lisa L

Men det behöver ju inte se ut som det ska göra för att dom ska föla! Som sagt, en av hästarna i Stockholm hade inget fyllt juver alls, inte släppt i muskulaturen i bäckenet och magen hade inte ändrat form på någon månad... Sen låg där ett föl en morgon! :)

2009-04-22 @ 14:25:24
URL: http://lazertomte.blogg.se/
Jennie

Tack Lisa! Och jag veeet egentligen att det är så, hade bara en "svag" dag igår och deppade ihop lite ;o). Nu är jag taggad igen!

2009-04-22 @ 17:18:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0