En bus-pojk :o)

Insåg precis att jag inte har inte ens kommenterat det faktum att vi har tjuvkikat vad vi har för "sort" på vår lilla bebis i magen :o). Av mitt tapetinlägg att döma gissar jag att vissa redan listat ut att det är en liten bus-pojk som bor i min mage :o). Känns jättehäftigt att veta vad det är, blev på något sätt mer påtagligt att få en "identitet" på vår bebis... Nu är det ju inte längre "den" utan faktiskt "han" :o).... Så nu går man här i en yttterligare en ny dimension av lycko-rus, allting känns så himla överväldigande, stort men hur roligt som helst!

Hihihi, sicken grej! Vet att alla har åsikter hit och dit huruvida man ska ta reda på det eller ej, men för oss var det helt rätt grej, det känns jätte, jättebra och jag ångrar inte det en sekund!! Så nu är vi däremot  i djupaste namnträsket, har alltid tyckt att pojknamn är svårare än flicknamn av någon anledning... Hetast just nu är "Melvin" som är arbetsnamnet för dagen ;o), känns bra än så länge men vi har fortfarande några namn som vi bollar *hahaha* Jaja, vi har ju lite tid kvar ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0