Ella

Fanns ju en herrans massa fina bilder men av någon märklig anledning fastnade jag för dessa på min lilla knäppis ;o). Visst ser det ljuvligt ut med sommarbilder *längtar*

Kan förresten berätta att Ella såg riktigt fräsch ut är kollade henne i söndags - så jag avbokade ju tiden på Åby! Känns jättemärkligt och rätt så vanskligt att avboka en veterinärtid så... Har aldrig gjort det innan och det är inte utan att man oroar sig om den där Murphy kommer komma förbi... MEN jag tänker hoppas på det bästa. Har promenerat henne sedan i söndags och ökat promenadlängden lite för var dag och på tors tänkte jag kolla henne på lina (så nu behöver jag att alla håller tummarna att hon är ok att sättas igång "på riktigt")...

         
           Gottegrisen ligger och latar sig ;o)

         
           Ella showar...

         
           Ah, publiken tyckte om det - jag fortsätter ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0