Ella ser fräsch ut :o)

Kollade henne idag och jag kan faktiskt inte se någonting av den senaste krigsskadan :o). Hon är fortfarande pytte, pytte lite stel över bakknät där hon fick sin lårkaka men jag tror att det sista ska jobbas bort :o). Tack och lov! Jag är sjukt ridsugen nu!! Kommer förmodligen vara löjligt ur form och ringrostig men det ska bli så himla roligt att rida igen. Var ju orolig att det skulle dra ut på tiden och jag inte skulle kunna rida mer pga min mage - men nu ser det ljust ut igen :o) har stora förhoppningar om att jag ska kunna rida någon månad till iaf :o). Kanske visar det sig att det är rent önsketänkande från min sida men, men...

Med dom andra pållarna är det rätt bra, Selenes juver fortsätter att växa men ännu ingen mjölk. Melrose är lite deppig av att gå med enbart Selene (som har fått för sig att hon ska "stöta bort" Melrose som inte fattar någonting *s), men imorgon ska Ella ut med dom igen så det borde bli roligare för henne...

Imorgon är det långfredag och mamma kommer hit och ska fixa färdigt i sovrummet - ser sååååå fram emot att få ett färidgt sovrum och det kommer bli så grymt fint!!

Nu ska jag återgå till Star Wars och min kära make

Sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0