Today is NOT the day I will be overtaken by a Seat....

Idag tog jag Gustafs gröna "räser" till jobbet, dvs vår Alfa V6:a. Av någon anledning tycks denna bilen starta en process hos sin förare - horn växer ut i pannan, ett smirkande snett smile landar på läpparna och en blytyngd på högerfoten ;o)...

Varje rödljus är lika kul och man blir TOTALT pubertal och tävlar iväg med kreti och pleti - vare sig dom är medvetna om det eller ej... Skiiiitkul bil!!!! Imorse tog sig denna "sjukdom" en extra vändning när en bimbo försökte dra förbi mig med sin sketna Seat vid ett trafikljus - AS IF!!! Jag slängde i en lägre växel och trampade glatt på gasen och såg Seaten bli mindre och mindre i backspegeln... Nice try "bitch"

*MOAHAHAHA*



//Den grymt pubertala 33-åringen



Kommentarer
Gustaf

Jag blir så stolt över min fru!!!

2008-09-04 @ 16:42:34
Jennie

Hahaha - du är ju för söt ;o)

2008-09-05 @ 09:41:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0