Mayday, mayday!

Jag har en begynnande förkylning coming up. Kände det redan igår men trodde att jag kunde kurera bort det... Det verkar inte så lovande för jag har fått ont i nacken. Hatar när förkylningen sätter sig på sådana ställen! Är säkert Gustafs fel som inte har eldat hemma trots att jag påpekat flera dagar att det är kallt och att jag fryser... ;o)  

Sedan var det kanske inte så smart att INTE byta bort sina blöta byxor efter himlen öppnade sig när jag släppte ut hästarna imorse?! Hade så attans bråttom till jobbet för möte så hoppade i princip bara in i bilen och åkte - och sent ska syndaren vakna... *suck*

Hittade precis ett rör med c-vitaminer här på jobbet - operation "cold-away" startar inom T minus 2 minuter...


Inte helt olik bild av mig där jag sitter på jobbet i min bruna kofta (ej rosa morgonrock *s) och hinkar te...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0