Ehh, var vi ens med lixom?! ;o)

Sitter och surfar runt lite och gick in på gamla stallets hemsida - där klubben jag tävlar för lägger ut bilder och information ang tävlingar etc. Det var ju utlovat bilder från Div 2, vilket hade varit lite kul att se. Och nu har bilderna kommit... Är ganska skrattretande faktiskt - det ligger en lagbild och 4 "enskilda" bilder. Man kan ju då tänka sig att det är bilder på de 4 som faktiskt representerade laget vilket hade varit ganska naturligt... Men nej då, då ligger det bild på 3 i laget av 4 som var med, plus en extra bonusbild på hästen som vann... Ehh, var vi ens med lixom?! ;o)

Nu är ju detta inget som jag kommer ligga sömnlös över , men ska man skapa en "laganda" och "en för alla, alla för en-mentalitet", där man vill medlemmarna ska ställa upp -  så var inte detta ett bra sätt... Alla vill väl bli lite klappade på axeln när dom ställer upp trots att det egentligen inte passar...?! Och det var allt jag hade säga om det!


Bonusbild på duktig Ella ;o)



Kommentarer
Therese

Kanske hon inte hade någon bra bild på dig?? Varför tro det värsta?

Du kan ju maila en bra bild till L eller mig så ska vi lägga in den.

2008-09-19 @ 13:48:47
Jennie

Det är faktiskt lugnt ;o)

2008-09-19 @ 14:38:34


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0