Slapp, slappare, slappast?

Japp, det är precis vad jag är idag! Gjorde ett ryck imorse och fixade allt stallande och efter det fullkomligt drunknade jag i soffan bland alla kuddarna och där är jag ännu, 6 timmar och otaliga mindre bra tv-serier senare ;o). Har liiite dåligt samvete att jag inte har gjort något med hästarna idag. Ella har tappat en sko så hon fick stå igår och idag känns det inte som att jag kommer få tummen ur heller vill inte gå bort till ridhuset när hon är bar (hovslagaren kommer imorgon) och paddocken en dag som denna finns inte på kartan... Primadonnan är ju lite ur slag så jag tror inte det gör så mycket att hon står dessa dagar. Men trots det får jag dåligt samvete, ibland är man så bäng!! Får dåligt samvete till trots säga att det har varit ljuvligt att inte göra något direkt vettigt på hela dagen, kan inte minnas när jag hade en sån här slappardag senast ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0