Me like!! :o)

His Highness har idag fått en ny son godkänd - me like a lot... :o)

http://service.vit.de/pfauktion/pfliste/seite?tierid=41676&id=2190

Stammen är ju ungefär hur ljuvlig som helst... Kan ju vara bra att försöka luckra upp det mörbkbruna gardet hemma med en ljuvlig fux ;o).  Tycker han är en lämplig kandidat till Melrose då Hampton TYVÄRR går bort pga Rubenstein ligger för nära och jag inte är för s.k "linjeavel"... ;o)

Är däremot liiiite fundersam över Amiral hjärta Weltmeyer... Blir det för mycket humör, för nära???


Kommentarer
pernilla

amiral-weltmeyer låter tungt med mycket humör ja.



om du gillar hohenstein varför inte kolla på highcrusier? har sett några föl efter honom som ser riktigt bra ut (han har fått fina ston, bra betyg) som dessutom varit fuxar!



2008-10-27 @ 13:04:50
Jennie

Jag HAR faktiskt sneglat lite på honom, tycker han känns väldigt trevlig - problemet är att då får jag Lauries Crusador xx för nära och jag tror inte på det här med "linje-avel", tycker mer det är en fin benämning på inavel ;o). Är dessutom inte tillräckligt kompetent att börja experimentera med sådant där ;o)

2008-10-27 @ 16:14:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0