Vissa dagar ...

... är bara så himla bra! Har haft en sådan dag idag :o)... Småsaker egentligen, från en smidig resa till jobbet, en allmänt bra dag PÅ jobbet, kiropraktorbesök som lossade ont, ont i ryggen, fantastiskt god lunch på ETC Grande, syrran med sambo köpte "SITT" hus, god tårta på fikat, mycket bra kiropraktorkoll på Ella - fick MASSOR av beröm att hon hade musklat sig fint, mycket och jämnt över sidorna, kiropraktorn tyckte Ella var väldigt fräsch och fin - KUL! Hon hade en liten spänning/låsning i vänster bog (vilket är lustigt för jag satt fast i vänster skuldra och vänstersidan är ovanlig för oss båda *s) och har dom i bogen finns alltid en liten slatt i nacken men annars var det inget annat... Det "gamla" skräpet i länden/bäckenet fanns inte minsta spår av och det kändes underbart!! :o). Är såklart jättekul att höra att Ella musklat sig fint och utvecklat sig sedan sist (juli), är ju återigen ett kvitto på att man är på rätt väg och har valt en bra nivå för vår träning... Tjohoo!! :o)

Nu sitter jag hemma i soffan, har ätit god middag som G har gjort och pimplar cola (min last i livet *s)... När jag skrivit klart detta tänkte jag fortsätta läsa i min inspirerande bok... Som sagt - en väldigt härlig dag...


Bilden är lånad från www.text.nu/storage/cute.jpg



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0