Så mycket för mysig fredagskväll...

Tja, vad kan man säga?! Jag måste vara världens tråkigaste fru... Gustaf fixade ju mat igår så vi käkade tillsammans (visserligen framför TV:n för jag kunde ju inte lyfta mig från soffan *s). Jag var helt stelfrusen igår, så jag låg nerbäddad under ett duntäcke och vi tittade på tv och pratade. Klen som jag var bad jag honom att kvällsfodra hästarna och när han kommer tillbaka in har jag somnat - tror klockan var typ halv 10... Charmigt!!! ;o)

Så där fick G sitta bredvid sin sovande (& förmodligen snarkande) fru och dricka rödvin själv "den mysiga fredagskvällen"....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0