Resultatet då?! ;o)

Hur tror ni det har gått??? Häll hon sig på mattan??? Nej, såklart inte - Ella fick tok-explosioner kanske 7 ggr på framridningen där hon stegrade  och kastade sig och hon var SPÄÄÄÄND under programmet. Vi fick faktiskt kommentaren "bra linje, ser småspöken" i ena programmet. Fick även "mycket bra löst när hon fick sina ryck" som kommentar på  allmänna intrycket i LB *s... MEN... Idag för första gången på tävling kunde jag faktiskt utnyttja spänningen och göra något bra av den vilket kändes fantastiskt roligt. Vi red LB:1 på jätteroliga 71% (trots spöken) och vann klassen!!! Behöver jag säga att det var ett perfekt sätt att avsluta tävlingssäsongen på och att jag är skitnöjd?! ;o)

I LA:1 började vi faktiskt tröttna lite (det tog på krafterna både på henne och mig när hon stollade som en tok). jag var inte riktigt lika "med" själv så jag hade inte riktigt lika bra form på henne, hon blev lite för rak stundtals och vi hade några missar (taktinslag i skritten och missade en galoppfattning och ryggningen var inte alls bra "ojämnt uppställd, mot handen, släpar") men vi lyckades ändå skrapa ihop 64,2% och fick därmed en clear round rosett med oss hem :o).

Så på det stora hela är jag hur nöjd som helst såklart!!! :o)


Så här ska INTE en ryggning se ut ;o)


Mallgrodan ;o)



Kommentarer
Sara

Men herregud vilka underbart fina resultat! STORT grattis! Vilket härligt bokslut för året hörru, det känns ganska gött att gå till tävlingsvila på det va? ;-)

2008-12-03 @ 22:31:16
URL: http://frogstomp.blogg.se/
Jennie

Tack, tack, det känns ju såklart TOPPEN!!!

Tänker suga på den karamellen läääänge ;o)

2008-12-04 @ 08:18:08


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0