Melrose uppdatering

Då var det dags att se om det har hänt något med lillhästen sedan sista fotouppdateringen:

2008-09-27 (bild i repris)


2008-11-30

Får be om ursäkt att jag inte har vett på att borsta hästen innan jag fotograferar henne men nu blev det så, (är inte helt lätt att hålla den björnpälsen ren ska jag säga *s)... Det som framförallt är kul med lillhästens utveckling är att hon har börjat mogna mer och mer mentalt, nu känns det verkligen som att det är dags att börja jobba henne lite lätt. Tror hon behöver lite lagom utmaningar... Planen är ju att smygstarta nu och sedan köra lite mer över jul och nyår när jag är ledig från jobbet och det ska bli jättekul... Kanske redan har berättat om mina Melrose-planer men, men...

För övrigt sitter jag här och gottar mig i en härlig dag, ett jättekul ridpass och tävling, har precis fått spagetti och köttfärssås av Gustaf, är så glad och tacksam för mina fina hästar och mina gosiga katter... Och... är faktiskt lite stolt över mig själv också så här dagen till ära, tycker att jag löste ridningen skitbra idag och tänker faktiskt vara lite odräglig och mallig... Så det så ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0