Hönsmamma?

Att helgens stora happening är katternas utevistelse har väl inte passerat någon förbi ;o)... Idag sprack det fullständigt och dom kom ut på framsidan av gården - bredvid vägen och nu är jag nervös big time! Alltså, jag tycker det är jättekul att dom är ute - när dom håller sig på rätt sida ladugården!! Men när dom kommer så nära vägen får jag lätt magsår. Gustaf tycker det hela är ganska komiskt och fotade mig när jag sprang runt och nojjade över mina raringar, var lite osäker om jag ens ville bjuda på bilden för jag ser ut som ett ufo i Gustafs pyjamasbuxor och myströja stl XL men vad sjutton...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0