Fredagskväll igen...

Ja, jösses vad tiden går!! Känns som att det var alldeles nyss jag satt här och njöt av att det var helg sist... Sitter just nu framför TV'n och klurar - ska jag sitta här och slappa ELLER ska jag vara en duktig fru och plocka ur diskmaskinen, röja i köket och dra igång en maskin tvätt... Hm.... Dessa beslut igen ;o)

Förstår bara inte varför det envisas så med att visa skräp på fredagskvällarna?! Ska det vara så svårt att visa bra saker?! Nu är jag ingen direkt fan av Idol men det tycks vara det mest attraktiva en dag som denna (CSI går visserligen på 5:an men jag har kommit på att det är den typen av tv-underhållning som gör att jag blir mörkrädd *garv* så jag väljer nog bort det)... Tycker det är bedrövligt pinsamt, ingen av dom håller någon som helst standard. Har inte riktigt bestämt mig vad jag tycker om Lars uppenbara protester, men vem vet - det kanske bär frukt för honom?! Dock måste jag säga att hans version av Smells like teen spirit var rent ut sagt bedrövlig!!! Hur sjutton kan dom ge honom ros för det?! *Urk*



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0