Dags för ny telefon?

Är ganska sugen på att skaffa mig en ny mobil... Finns ett riktigt bra erbjudande på mitt abbonnemang med den här:

En Sony Ericsson G502.

Den har de funktioner jag tycker är viktiga och är lite lagom sådär PLUS att den funkar som "stall-telefon". Är ju dessvärre ett ganska hårt liv mobilerna lever som får komma till mig ;o)... Det knasiga är att jag blir så sentimental när det kommer till mina prylar (också)! Känns jättejobbigt att "kassera" min gamla även om den vekligen har gjort sitt, är repig och dan, knapparna börjar bli lite slitna och kameran funkar inte. Tyvärr är jag så dålig på att hålla ordning på garanti-tider så den hann gå ut så jag kunde inte fixa min kamera inom tiden = dumt! Men nu är det tyvärr så. LOVAR att vara bättre med min nästa... *tror jag* ;o)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0