Är det nu jag ska vara taggad eller?!

Söndag morgon 09:58, sitter här och försöker uppbringa lite tävlingssug... Går sådär ;o). Insåg precis att jag får åka om ca 1,5 timma och det kändes ju som att det var alldeles för snart då jag skulle behöva städa av sadeln och tränset för det ser ut som f-n... Har iaf knoppat Ella i morse (alla utom sista men den tar jag sen). Försökte slingra mig ur knoppandet idag men fick på moppo av Petra som absolut tyckte jag skulle knoppa så det var bara att acceptera *skratt*... Är ju inte en av mina stora talanger så det brukar se lite sådär ut men, men. Dom är där...

Nej, jag får väl börja putsa helt enkelt. Kan inte sitta här och ödsla bort massa viktiga minutrar ;o). Ni kan ju hålla tummarna för mig att jag lyckas hitta lite tävlingssug och inspiration OCH att vi inte gör bort oss fullständigt idag (= Ella håller sig på mattan).

Återkommer med rapport ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0