ÄNTLIGEN!!!

Jag har fått ny bil!!!! Som jag har tjatat... ;o)

Igår köpte Gustaf en ny (begagnad såklart) bil till mig och vi ska sälja Subban :o). Har alltså fått mig en käck liten bil som enligt uppgift ska dra 0,64l/milen i blandad körning och det känns ju betydligt bättre för mig än att åka runt i än mitt bensintörstiga 4-hjulsdrivna monster... MEN ingen skugga ska falla över Subban!! Det har varit en förträfflig bil och jag kommer verkligen sakna 4-hjulsdriften, det känns bara liiiite onödigt för mig att ha en så stor dragbil sedan vi köpte bussen (även om den faktiskt räddade min träning i torsdags). Så därav beslutet... Är det någon som vet någon som söker en eminent hästägarbil som är kanon som dragbil så hojta till.

En Renault Megane coupé -96, lite osäker vad man kallar färgen... skulle vilja säga petrol-grön men det kan ju vara ungefär hur fel som helst ;o). Jaja, käck verkar den vara iaf. Imorgon kanske jag till och med får köra den själv - Gustaf snodde den till jobbet idag... *Humpf, Fnys, Knyck*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0