Glömde berätta om godis-synden ;o)

Hahaha... blev så uppe i min ridning och inkompetens vad det gäller bloggande att jag glömde berätta om påskens stora godis-synd!!!!! ;o)

Har ätit SÅÅÅÅ mycket godis och annat skräp den sista veckan att jag riktigt skäms. Har gått upp 1 kg - vilket iofs inte är så farligt - men vad sjutton!! Snacka om att rasera allt man har byggt upp... Nästa gång jag ska äta godis får jag tänka på dag 2 med cambridgen - och hur hemsk den dagen var... Är man fortfarande sugen på godis då tro? Har man varit superduktig och gått ner 7,5 kg ska man väl inte slänga bort det så lätt???

Men det var ju såååå gott med godis... ;o)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Toppen92.blogg.se

Vardagslogistik, hästar, renovering och att finna sig själv och

RSS 2.0